Reisverslag Italie 31 maart en 1 april 2017

Al een paar maanden waren Joukje en ik al aan het zoeken naar een geschikte reu voor Ushi's haar laatste nestje.
Websites en Facebook afspeuren naar een eventueel geschikte reu.
En toen, na een tip van Mandy, kwam ik uit op de site van een Italiaanse fokker die al nakomelingen heeft hier in Nl die er goed uitzien en fijne karakters hebben.
Na wat mail contact heen en weer met de fokker, vragen wie er zin had om mee te gaan op korte termijn was het binnen een paar dagen geregeld.
31 maart zouden Nicole en ik op en neer vliegen naar Bologna om reu 'Noah Vosen de Graussi' te bezoeken in Massarosa.
Dat lag op ruim 1,5 uur rijden van het vliegveld.
Kindjes mochten gelukkig weer fijn gaan logeren bij Joukje en Djon, Pieter zou op de honden letten dus geen zorgen zou je denken ;)
Toch wel, ik was inmiddels ruim 8 weken zwanger en de hele dag door kotsmisselijk met vlagen.
Daar had ik al pilletjes voor gekregen maar deze mochten niet in combinatie met de reispilletjes voor het vliegtuig.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de reispilletjes en die werkten gelukkig erg goed, ik ben niet ziek geweest in het vliegtuig.

Grootste nadeel was wel dat de grote vermoeidheid nog veeeel groter werd van die pillen en dat het overdag wel ging, maar ik begin van de avond zowat instortte ;)
Gelukkig had Nicole daar begrip voor en lagen we om 21.30 in ons heerlijke rustige hotel te slapen :)

De autorit verliep erg goed en onderweg hebben we meteen een hotel gezocht om ons even op te frissen en een winkeltje gevonden om water in te slaan.
Na het opfrissen zijn we doorgereden naar de fokker, die maar op 10 minuten afstand lag van het hotel.
We werden zeer hartelijk ontvangen en na een glaasje drinken hebben we alle honden mogen zien en op de foto mogen zetten.
Stuk voor stuk prachtige honden, maar 1 in het bijzonder had mijn hart gestolen, Noah!
De reu waar we voor kwamen, wat een prachtig krachtig dier en ook erg vriendelijk naar ons.
Binnen een paar seconden had ik al besloten dat DIT de reu werd voor Ushi, mits ik natuurlijk nog toestemming kreeg van de fokker.

Na het bewonderen hebben we nog lang nagekletst en gelachen, maar omdat de vermoeidheid toch wel heel erg begon toe te slaan besloten we om afscheid te nemen en wat te gaan eten in de stad.
We waren alleen vergeten...dat de meeste restaurantjes pas open gingen na 20.00 en omdat ik echt enorme honger had hebben we maar een stuk (koude) pizza gegeten.
In het hotel 's avonds nog wat warm gegeten en na een heerlijke douche viel ik supermoe maar heel tevreden in slaap!

'Smorgens konden we lekker uitslapen en hebben we genoten van het grote en superluxe ontbijt in het hotel.
Daarna op ons gemak naar het vliegveld gereden.
Helaas onderweg nog moeten stoppen omdat ik weer super misselijk werd...
Na een korte pauze in een mooie omgeving ging het weer en vertrokken we weer.
Op het vliegveld nog een lekker broodje gegeten en mensen gekeken, de tijd vloog en voordat we het wisten waren we weer fijn thuis.
Bedankt Nicole voor de gezelligheid, Joukje en Djon voor de goede zorgen voor de kids en Pieter natuurlijk voor het draaiende houden van de beestenboel hier ;)